Впечатляващите серии „Инфра“ и „Анклав“ на ирландския фотограф Ричард Мос повдигат важни въпроси за естеството на войната, журналистиката и създаването на изкуство. През 2010 г. Мос посещава Демократична република Конго и снима там серията „Инфра“. В Конго над 5.4 милиона човека умират вследствие на гражданската война, официално приключила през 2003 г.
Но напрежението и сблъсъците в източната част на страната продължават и до днес.
През 2013 г. Мос се връща отново в Конго да заснеме серията „Анклав“.
Снимките на Ричард Мос са наситени розово-пурпурни пейзажи, стряскащи и сюрреалистични. Използваният сладникав специален ефект още по-силно подчертава зловещата реалност в Конго.
Аерохромният филм използван от Мос първоначално е бил предвиден за откриване на потенциални мишени на въздушни бомби, улавяйки спектър на светлината, невидим за човешкото око.
С всяка фотожурналистика или творба на изкуството, свързана с ужасите на войната, има опасност от естетизация; от намиране на красота там, където няма такава.
Мос се изправя срещу това чрез своите психиделични снимки, като изкривява документирането отвъд простото шлифоване на реалността и пренася зрителя в сферата ва въображаемото.